KONTAKT

ŘEŠENÍ

Operační řízení

Efektivní řešení situací, řízení sil a prostředků

Pomáháme optimalizovat proces od přijetí zprávy o vzniku události až po návrat sil a prostředků zpět na základnu.

Nástroj pro efektivní správu incidentů, řízení a koordinaci zásahů

Propojení hlasového komunikačního řešení KONOS s platformou pro operační řízení OnCall dává ucelené komplexní řešení pro správu incidentů a událostí a řízení sil a prostředků, potřebných na jejich řešení.

Komplexní systém zajišťuje přehlednou správu incidentů a možnosti přijímání hovorů pro poskytování služeb během mimořádných událostí a velkých akcí. Nabízí situační povědomí a koordinaci pro zajištění bezpečnosti zasahujících týmů, s cílem efektivnějšího a včasnějšího zásahu.

Díky vestavěné umělé inteligenci systém detekuje více vzorů a spojení mezi událostmi pomocí analýzy dat v reálném čase. Umožňuje tak odhalit na první pohled neviditelná spojení a poskytnout bohatší vhled do současných a rozvíjejících se mimořádných událostí.

Hlasové řešení KONOS pak usnadňuje práci operátorů na dispečerských centrech, a sjednocuje různé způsoby komunikace (telefonie, rádiová volání, rozhlasy, a další) přes jednotné rozhraní.

Potřeby

Přehled
o situaci

Vytvoření informačního základu a konsolidovaného pohledu na incident pro usnadnění rozhodování

Efektivní
reakce

Využití připravených scénářů během procesů řešení incidentů

Dodržování postupů

Zajištění jednotného dodržování zásad a postupů, monitorování a vyhodnocování trendů

Lepší
komunikace

Optimalizované toky informací, integrace mobilních a pevných komunikačních prostředků

Produkty