KONTAKT

produkt

oncall

Public safety platforma

Řešení pro přehlednou správu a řízení incidentů a mimořádných situací

Efektivní řešení situací, řízení sil a prostředků

Řešení OnCall poskytuje jednotlivým složkám přehlednou správu incidentů a možnosti přijímání hovorů pro poskytování služeb během mimořádných událostí a velkých akcí. Nabízí situační povědomí a koordinaci pro zajištění bezpečnosti zasahujících týmů, s cílem efektivnějšího a včasnějšího zásahu.

On Call je inteligentní softwarová sada, která podporuje on-premise nasazení, nasazení na zákaznickém cloudovém prostředí nebo nasazení softwaru jako služby (SaaS), poskytuje vynikající možnosti správy incidentů v tísňovém středisku, nouzovém dispečinku, stanici, jednotce nebo kdekoli, kde potřebují záchranáři být.

Díky vestavěné umělé inteligenci systém detekuje více vzorů a spojení mezi událostmi pomocí analýzy dat v reálném čase. Umožňuje tak odhalit na první pohled neviditelná spojení a poskytnout bohatší vhled do současných a rozvíjejících se mimořádných událostí.

Potřeby

Přehled o situaci

Vytvoření informačního základu a konsolidovaného pohledu na incident pro usnadnění rozhodování

Efektivní reakce

Využití připravených scénářů během procesů řešení běžných i nouzových situací a incidentů

Dodržování postupů

Zajištění jednotného dodržování zásad a postupů, monitorování a vyhodnocování trendů

Otevřená architektura

Možnost snadného zabudováno do ekosystému mnoha řešení a technologií

Oblasti