produkt
Konos
Hlasové řešení pro sjednocení různých způsobů komunikace
Hlasové řešení pro sjednocení různých způsobů komunikace
Zjednodušení komunikace, propojení pevných a rádiových sítí
Hlavním smyslem řešení KONOS je usnadnění práce operátorů na dispečerských centrech, a sjednocení různých způsobů komunikace (telefonie, rádiová volání, rozhlasy, a další) přes jednotné rozhraní – dispečerský terminál. Celý systém je koncipovaný tak, aby umožnil obsluhu komunikačních linek skupinami operátorů, dával jim plný přehled o stavu příchozí fronty, a kompletní kontrolu nad jednotlivými hovory. Naším cílem je, aby se operátor mohl soustředit na podstatu své práce (řešení krizových situací), a neztrácel cenné vteřiny vyhledáváním informací nebo zápolením s technikou v situacích, kdy jde o záchranu lidských životů nebo majetku.
Řešení je škálovatelné, a konzole může pracovat jako samostatný terminál, nebo být součástí rozsáhlejších dispečerských řešení. Dispečerský terminál je koncipovaný jako průmyslové PC s dotykovou obrazovkou, vybavené mikrotelefonem, externím mikrofonem, reproduktory a drátovým nebo bezdrátovým headsetem.
Potřeby
Jednotná komunikace
Možnost volání přes různé komunikační prostředky z jednoho terminálu
Efektivní reakce
Propojení hlasového řešení se systémy zákazníka
Otevřená architektura
Možnost snadného zabudováno do ekosystému mnoha řešení a technologií