produkt
oncall
Public safety platforma
Řešení pro přehlednou správu a řízení incidentů a mimořádných situací
Efektivní řešení situací, řízení sil a prostředků
Řešení OnCall poskytuje jednotlivým složkám přehlednou správu incidentů a možnosti přijímání hovorů pro poskytování služeb během mimořádných událostí a velkých akcí. Nabízí situační povědomí a koordinaci pro zajištění bezpečnosti zasahujících týmů, s cílem efektivnějšího a včasnějšího zásahu.
On Call je inteligentní softwarová sada, která podporuje on-premise nasazení, nasazení na zákaznickém cloudovém prostředí nebo nasazení softwaru jako služby (SaaS), poskytuje vynikající možnosti správy incidentů v tísňovém středisku, nouzovém dispečinku, stanici, jednotce nebo kdekoli, kde potřebují záchranáři být.
Díky vestavěné umělé inteligenci systém detekuje více vzorů a spojení mezi událostmi pomocí analýzy dat v reálném čase. Umožňuje tak odhalit na první pohled neviditelná spojení a poskytnout bohatší vhled do současných a rozvíjejících se mimořádných událostí.
Potřeby
Přehled o situaci
Vytvoření informačního základu a konsolidovaného pohledu na incident pro usnadnění rozhodování
Efektivní reakce
Využití připravených scénářů během procesů řešení běžných i nouzových situací a incidentů
Dodržování postupů
Zajištění jednotného dodržování zásad a postupů, monitorování a vyhodnocování trendů
Otevřená architektura
Možnost snadného zabudováno do ekosystému mnoha řešení a technologií