ŘEŠENÍ
Operační řízení
Efektivní řešení situací, řízení sil a prostředků
Pomáháme optimalizovat proces od přijetí zprávy o vzniku události až po návrat sil a prostředků zpět na základnu.
Nástroj pro efektivní správu incidentů, řízení a koordinaci zásahů
Propojení hlasového komunikačního řešení KONOS s platformou pro operační řízení OnCall dává ucelené komplexní řešení pro správu incidentů a událostí a řízení sil a prostředků, potřebných na jejich řešení.
Komplexní systém zajišťuje přehlednou správu incidentů a možnosti přijímání hovorů pro poskytování služeb během mimořádných událostí a velkých akcí. Nabízí situační povědomí a koordinaci pro zajištění bezpečnosti zasahujících týmů, s cílem efektivnějšího a včasnějšího zásahu.
Díky vestavěné umělé inteligenci systém detekuje více vzorů a spojení mezi událostmi pomocí analýzy dat v reálném čase. Umožňuje tak odhalit na první pohled neviditelná spojení a poskytnout bohatší vhled do současných a rozvíjejících se mimořádných událostí.
Hlasové řešení KONOS pak usnadňuje práci operátorů na dispečerských centrech, a sjednocuje různé způsoby komunikace (telefonie, rádiová volání, rozhlasy, a další) přes jednotné rozhraní.
Potřeby
Přehled
o situaci
Vytvoření informačního základu a konsolidovaného pohledu na incident pro usnadnění rozhodování
Efektivní
reakce
Využití připravených scénářů během procesů řešení incidentů
Dodržování postupů
Zajištění jednotného dodržování zásad a postupů, monitorování a vyhodnocování trendů
Lepší
komunikace
Optimalizované toky informací, integrace mobilních a pevných komunikačních prostředků